12/26/2013

X-mas gifts

Hi there. Tell me what u received this x-mas! Well, i dont get all i want, but i dont have reasons to reclaim. Im really happy about my gifts. I received a YSL perfume,chocolates and a Chanel lipstick! Yey! The perfume smells so well and his design is so classic. Fuckin'love it. 
 
Oi aí. Digam-me o que receberam pelo natal! Bem, eu não recebi tudo o que quiz, mas não tenho razoes de queixa. Estou muito contente com os meus presentes. Eu recebi um perfume YSL, chocolates e um batom Chanel! Yey! O perfume cheira tão bem e o seu design é tão classico. Adoro!


Other point i want to refer is about my flight. I feel kinda nervous. It's almost saturday. I never flight alone but i'm excited for this adventure. Never been in England. I think i will love that country. I am mentalized that im gonna miss my friends and my family (things will be hard at this point), but life is about challenges and you have to learn how to break them all. Im happy cause im gonna be with my boyfriend and will start a new life in a new city with someone i love (Oh gosh, this looks like a romantic movie, maybe it is). Everything is gonna be alright. Well, new year, new life. 
 ♥ 
Outro ponto que eu quero referir é sobre a minha viagem. Sinto-me um pouco nervosa. É quase sabado! Eu nunca viajei sozinha mas estou exitada por esta aventura. Nunca estive na Inglaterra. Acho que vou adorar aquele país. Estou mentalizada que vou sentir saudades dos meus amigos e da minha familia (as coisas vao ser dificeis neste ponto), mas a vida é feita de desafios e temos que saber como ultrupassar-lhes atodos. Estou contente porque vou estar com o meu namorado e vou começar uma nova vida, numa nova cidade com alguem que gosto (Oh, parece um filme romantico, talvez seja mesmo). Tudo vai correr bem. Ano novo, vida nova.
Infinite