12/04/2013

Roses "planted" at skin

They are many types and kinds of rose's draws. Get inspired. | Há muitos tipos de desenhos de rosas. Inspira-te
Untitled
tattoos | Tumblr
Yes
♡
Want!
love it!.
want this!.
Something that makes me think when i get tattoed its about the color or b&w | Algo que ainda me faz pensar quando fizer a tatuagem é se será a preto e branco ou a cores.
Roses!♥ - Idėjos prie kavos - www.picit.ledi.lt
🌹🌿
fuck the sex pistols | via Tumblr
:)
Only u n my rose tattoo
Tattoos
Rose
All monsters are human. | via Tumblr
Tumblr


| Roses "planted" at skin enchant me. I always liked to see one or more roses tattooed in bodies. However, i only like to see it on arms. I wish I have courage to make a sleeve in future.. but when i think about it, I feel insecure, but then I think: 'you only live once' lol. I think one day i will make the roses as i want on my arm. Roses, although they are casual tattoos, they're my kind of favorite flower, and, as everybody knows, they represent passion. Me as a lover person, i would tattoo it for the love I have for life, nature, or only just about the own beauty flower, isn't be necessarily, for someone.. as the sailors did a long time ago to represent the love for their wives. (but each one with their concepts). I love flowers, i would tattooed a lot of things about nature, and I wish i could make my body, a garden. It's all about the gun that penetrates the sink and drops ink. Who makes the first one, can't stop. Its an addictive pain. Agree? |

Rosas "plantadas" na pele me encantam. Sempre gostei de ver uma rosa ou mais tatuada no corpo. Porém, só gosto de ver no braço. Quem me dera a mim ter a coragem de fazer uma manga no futuro..mas ocorre-me sempre o pensamento do arrependimento, mas logo de seguida penso: 'you only live once' lol. Penso fazer um dia uma ou duas rosas no braço. As rosas apesar de serem tatuagens comuns, são o meu tipo de flor favorito, e, como todos sabem, representam paixão. Eu como pessoa apaixoada, tatuava pelo amor que tenho pela vida,pela natureza, ou mesmo pela beleza da propria flor, não precisava de ser necessáriamente por alguém, tal como faziam os marinheiros em tempos antigos para representar o amor por suas esposas. (cada um com os seus conceitos). Adoro flores, tatuava tanta coisa sobre a natureza, e fazia do meu corpo, o meu jardim. É o gosto pela pistola que penetra a pele e larga tinta. Quem faz a primeira, não consegue parár. É uma dor viciante. Não concordam? 

Butterfly
tattoo
QUEEN.VUITTON | via Tumblr
Google Image Result for http://farm9.staticflickr.com/8199/8198273700_55ee847168.jpg
Google Image Result for http://24.media.tumblr.com/tumblr_ltkso3GOkN1qfgwwmo1_1280.jpg
Check out this tumblr. I love that girl and their tattoos. ♥