12/24/2013

Merry Christmas to all

| i still remember this day an year ago. Seriously! time goes by so fast. My life changed so much this year and i'm glad that i'm still alive. Merry x-mas to everyone, hope you have a really nice day with your family and abuse yourself in food. Dont forget to be happy to have the ones you love around you. And i hope you receive the gifts that you wished | 
               ♥
   
               ♥
| Eu ainda me lembro deste dia há um ano atrás. A sério! Tempo passa tão rápido. Minha vida mudou tanto este ano e estou feliz porque ainda estou viva. Feliz Natal para todos, espero que tenham um dia bom com a vossa familia e abusem na comida. Não se esqueçam de serem felizes por terem quem vos ama perto de vocês. E eu espero que recebam os presentes que desejam. |