12/02/2013

2 Dec and i can drive



maaaaaan, just can't wait
BEFORE I DIE: get my license  
| Today was a nervous day for me, but with a happy ending! I started at driving school's classes at 4th Sep (with 17years old yet). However, i only could go to code's exam after my 18. At 1st Oct was my b'day. I had a few more classes and done many text. At day 4 Nov i went to exam's code and i was approved! Today 2 Dec, was my driving exam. I was extremely nervous at day before, couldn't talk and i went to bed early. Today at 8:30 am was in my house a friend of mine who had a exam too, so we drink a couple of tea to calm down and then we were to school. Everything went well (nervous pass out after a few minutes driving) and we were both approved. Its so good when we are successfully in life. Never give up in your dreams. |
                                                                                      ♥
| Hoje foi um dia nervoso para mim, mas com um final feliz! Entrei na escola de Condução dia 4 de Setembro (ainda com 17 anos). Entretanto, só pude ir a Exame de Código depois dos 18. No dia 1 de Outubro fiz anos. Tive mais algumas aulas e pratiquei muitos testes. Dia 4 de Novembro fui a Exame de Código e passei! Hoje dia 2 de Dezembro, foi o meu exame de condução. Eu estava extremamente nervosa no dia anterior, não conseguia falar com ninguém e até fui-me deitar cedo para me acalmar. Hoje às 8:30h estava cá em casa uma amiga minha que também ia fazer o exame depois de mim. Bebemos um cházinho para acalmar e fomos para a escola de condução. Correu tudo muito bem (até os nervos passaram depois de estar a conduzir) e fomos as duas aprovadas. É tão bom quando somos bem sucedidos. Nunca desistam dos vossos objetivos. |