11/15/2013

New visual?

I want to change my visual. Yeah.. Yet a few months ago i dyed my hair with black color, but i'm already tired! I miss my long hair. Rarely i use my hair extensions, its not about lake of time, it's about lake of patience. I made a decision (i think, kk)! I wanted to risk in something different, my hair never be the size I want quickly, at least i do ombre hair. As i have natural dark hair, i would like to stay with this color. I dont want to bore myself to retouch my roots. However, i wanted to dye my tips with WHITE color. Black and white always work out together, but now in hair..? in me? gonna be fine in me? I'm seriously thinking to risk. I really like to see it. but i checked a interesting thing: i only found one image of a girl with the hair i'm thinking about (maybe i didn't search well). Moreover, i only saw ombre hair blonde to black :C Anyways, what u think?

Apetece-me mudar de visual. É.. eu sou assim. Ainda há poucos meses pintei o meu cabelo de preto, mas já estou farta! Tenho saudades do meu cabelo longo. Raramente uso as minhas extensões, não por falta de tempo, mas sim por falta de paciência. Tomei uma decisão (acho eu, kk)! Queria arriscar em algo difernte, já que o meu cabelo nunca mais fica do tamanho que quero, ao menos faço madeixas californianas. Como tenho cabelo natural escuro, gostava de permanecer com o cabelo preto para não ter que chatiar-me em retocar as raizes.. Porem, as pontas queria pintar: de BRANCO. Preto e branco sempre ficou bem, mas agora em cabelo?.. e em mim? será que ia ficar? Tou pensando seriamente em arriscar. Por acaso, eu gosto bastante de ver. Mas achei uma coisa intressante: só encontrei uma imagem de uma menina com o cabelo como estou pensando fazer (secalhar não procurei bem). De resto só via madeixas californias de loiro para preto :C. De qualquer forma, o que acham?