11/10/2013

Cara Delevingne, another inspiration.

British model and actress.
Cara Delevingne
Mad Models | via Tumblr
(100+) cara delevingne | Tumblr
Cara delevigne
Cara Delevingne is one of my recent inspirations. She was born in London, Agust 12, 1992. One thing that attract me is her eyebrows. For me eyebrows define someone's faces and make then more beautiful. The way she dresses is exactly how i love because i can see she's funny through her style.. and me?.. i love this kind of people. Funny people who express their mood in their clothes. You can check her blog here and i hope you get inspired like me.

Cara Delevingne é uma das minhas recentes inspiraçoes. Ela nasceu em Londres, no dia 12 de Agosto de 1992. Uma coisa que me atrai são as suas sobrancelhas. Para mim, as sobrancelhas definem o rosto de alguem e fazem este ficar bem bonito. A maneira como Cara se veste é exatamente como eu gosto porque eu vejo que ela é divertida e isso é visivel no seu estilo... e eu?.. eu adoro este tipo de pessoas. Pessoas divertidas que expressam o seu humor no seu estilo. Podes ver o seu blog aqui e espero que fiques inspirado como eu.