2/10/2013

Open ur mind


Guns and Roses are a band of the 80's. I love their songs and their logo. I mean, i ​​love all the t-shirts with bands. I decided to mix the t-shirt (London Primark purchased through ebay, size XL) with a black asymmetric chiffon skirt. I liked the outfit (looks simple), but the only thing that I think would complete this look was a red or yellow shoulder bag. Or if I wanted to replace the skirt, wore a red velvet skirt (also at my wishlist). In terms of accessories, I'm not using alot. Only a necklace. Rings i just use a few times, not all the time. I dont like to use big earrings on my ears, but I love wearing piercings and plugs.
I'm wearing black litas,but i also would use some creepers I think that would be amazing. Good carnival!

Guns and Roses são uma banda dos anos 80. Eu amo as canções e o logotipo deles. Quer dizer, eu amo todas as t-shirts com bandas. Eu decidi fazer um look com a t-shirt (Londres Primark comprado através do eBay, tamanho XL) e com uma saia assimétrica chiffon preto. Eu gostei da roupa (parece simples), mas a única coisa que eu acho que iria completar este look era uma mala de ombro vermelha ou então, amarela. Ou então, se eu queria substituir a saia, usava uma saia de veludo vermelha (que também está na minha wishlist). Em termos de acessórios, eu não sou uma pessoa de usar muitos. Apenas um colar. Anéis eu faço coleçao, mas não uso muita vez apenas quando apetece. Eu não gosto de usar brincos grandes, mas confesso que o que adoro usar são piercings e alargadores.
Na foto não dá para ver mas eu tou usando umas litas pretas, mas eu acho que tambem ficaria muito bem umas creepers. Acho que ficaria espetacular. Bom carnaval!