2/22/2013

ebay desires

Ear Plug: $4.85 | Wasted Beanie $12.19 | YSL Lipstick $14.99

Aqui estão os meus desejos da semana do ebay. Irei começar a postar algumas coisas que tenho guardadas nas minhas listas de lá. Esta semana tenho um tunel em forma de passaro super fofinho. Tenho tambem um gorro que diz "Wasted" adoro-o, pois tem o titulo do meu blog e tambem gosto de usar gorros. Por fim, tenho tambem guardado um batom Yves Saunt Laurent cor assim meia para o roxo. Os preços serao sempre referidos em Dollars e os portes ainda nao estao incluidos. Bom fim de semana!

Here i have my wish of this week from ebay. I will start posting some things that i have saved in my ebay's lists. This week i have to show you a super sweet bird ear plug. I also have a beanie with a "wasted" word, i love it cause its the name of my blog e i also love wear beanies. Finally, other thing that i have saved in my wish list is a Yes Saunt Laurent lipstick color number #23 (violet). The prices will always be  referred in dollars and the sizes are not included in the price. Have a nice weekend!